Zubná pohotovosť

Deti

Kompletný odborný tím Rosa Dental Clinic máte k dispozícii od pondelku do piatku od 7 hodiny ráno do 20 hodiny večer.

Bez čakania prichádzate na dohodnutý termín ktorý Vám vyhovuje.

V prípade akútnej bolesti, alebo úrazu Vám samozrejme okamžite poskytneme odbornú prvú pomoc.

Ako postupovať, keď Vás zaskočí náhla bolesť alebo úraz?
Čo najskôr nám zavolajte a dohodnite si návštevu ambulancie. Bolesť zuba zvyčajne sama neprejde a lieky vznik bolesti nevyšetria ani neodstránia, len na krátku dobu utlmujú jej vnímanie.

Bolí Vás zub? – Objednajte si čo najskoršiu návštevu
Klinika modernej stomatológie je pripravená odborne pomôcť vo všetkých prípadoch.

Hodina prvej pomoci – Každý deň od pondelka do piatku máme čas od 12:30 do 13:30 hodiny vyhradený pre poskytovanie prvej pomoci.

Čo znamená prvá pomoc?
Poskytnutie prvej pomoci predstavuje odstránenie akútnej bolesti a zamedzenie jej postupovania. Nepredstavuje však komplexné odstránenie problému. Preto sa po jej absolvovaní objednáte na recepcii na ďalšie ošetrenia odporučené ošetrujúcim lekárom.

Aká dlho sa čaká v rámci zubnej pohotovosti?
Aj poskytnutie prvej pomoci potrebuje pre svoj čas. Dĺžka čakania preto závisí od množstva akútnych prípadov.
Tím lekárov sa v spolupráci s recepciou snaží minimalizovať bolestivé čakanie.

Čo môžete pri bolesti zuba urobiť sami.
Prvou pomocou sú lieky proti bolesti. Pri ich užívaní je potrebné dodržiavať ich dávkovanie, vyvarovať sa ich používaniu pri rizikových skupinách ako sú deti a tehotné ženy. Nápomocné sú aj studené obklady. Bolesť zuba môže znamenať viacero ochorení od kazu až po zápal okostnice a preto nie je vhodné spoliehať sa na samoliečbu, ale čo najskôr navštíviť odbornú ambulanciu.

Bolesť po stomatochirurgickom zákroku
Po stomatochirurgickom zákroku v Rosa Dental Clinic dostanete písomné informácie aké zásady potrebujete dodržiavať v najbližších dňoch rekonvalescencie.

Ak by sa bolesť stupňovala, menila charakter, alebo nastal opuch – Objednajte sa na kontrolu u ošetrujúceho lekára.

Prvú pomoc poskytujeme aj pacientom, ktorí nie sú klientmi našej kliniky.
V takomto prípade sa po poskytnutí prvej pomoci musíte obrátiť na svojho zubného lekára a dohodnúť si termín ďalšieho ošetrenia. Ak nemáte alebo chcete zmeniť zubného lekára – na recepcii Rosa Dental Clinic si objednáte návštevu svojho nového ošetrujúceho lekára.

Po dohode so svojím ošetrujúcim lekárom sa na ošetrenie viete objednať aj mimo ordinačných hodín.

Rozširovanie ponuky služieb kliniky v blízkej dobe počíta aj so zavedením zubnej pohotovosti cez víkendy.

cross Na podstránke pracujeme.
cross We are currently working on this page.
cross Wir arbeiten derzeit an dieser Seite.
cross

Záruka

Moderná stomatológia Rosa Dental Clinic je postavená na informovanosti a férovosti.

Poskytujeme stomatologické výkony na vysokej úrovni, s kvalifikovaným personálom a nadštandardnou technológiou za férových podmienok.

Garantuje kvalitu poskytnutých výkonov, použitých materiálov, pričom na niektoré výkony ponúkame nadštandardnú 3 ročnú záruku.

Za svojou prácou si stojíme – 100 % záruka Rosa Dental Clinic.

Protetické práce odovzdané v Rosa Dental Clinic majú 3 ročnú záruku.

Na implantáty zavedené v Rosa Dental Clinic poskytujeme 3 ročnú záruku.

Je dobré uvedomiť si, že k zdraviu vášho chrupu prispievate sami správnou starostlivosťou, pravidelnými kontrolami a absolvovaním dentálnej hygieny aspoň dvakrát ročne.

Podmienky poskytnutia 3 ročnej záruky: